Actueel

Alle leden worden uitgenodigd voor de Algemene Ledenvergadering (ALV) op woensdag 11 mei 2022. 

Locatie: COVS gebouw, naast Baan 7, sportpark Wildervank.
Inloop vanaf 20:15 uur, aanvang vergadering 20.30 uur.

AGENDA
1. Opening door de voorzitter
2. Toevoegen agendapunten en vragen
3. Vaststellen notulen vorige ALV vergadering 28 september 2021
4. Mededelingen, ingekomen stukken, lopende zaken
5. Jaarverslag bestuur
6. Voorziening in eventuele vacatures diverse commissies
7. Pauze
8. Vaststelling nieuwe statuten
9. Financiën 2022
a. verslag van de kascommissie;
b. benoeming kascommissieleden;
c. verslag van de penningmeester;
d. goedkeuring van de balans en van de staat van baten en lasten;
e. vaststelling van de contributies;
f. vaststelling van de begroting.
10. Rondvraag
11. Sluiting

De bijlagen zijn per mail verstuurd naar alle leden op 24 april 2022.

Voorgaande jaren organiseerde de vereniging een actie met de verkoop van paaseitjes. Een mooie manier om de clubkas een beetje te spekken. De extra inkomsten komen goed van pas voor bijvoorbeeld de aanschaf van nieuwe trainingsmaterialen en de organisatie van (jeugd) clubactiviteiten. Graag willen we deze actie daarom samen met jullie voortzetten. 

De chocolade paaseitjes zitten in zakjes van 200 gram en in alle zakjes zitten verschillende smaken. Aan alle leden de vraag om zakjes met paaseitjes voor de vereniging te verkopen. Dit kan per zakje à € 2,95 of per set van drie zakjes à € 7,50.

Het lid dat de meeste zakjes verkoopt ontvangt een leuke prijs! Ondanks de leuke prijs toch geen zin om te verkopen? Geen probleem! Zelf kopen kan natuurlijk ook. We hopen op jullie inzet. 

Het bestelformulier graag inleveren uiterlijk maandag 4 april 2022 bij een bestuurslid of per mail naar  Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. We gaan de zakjes hierna zo snel mogelijk vullen met paaseitjes en uitdelen aan alle verkopers. Alle verkopers zorgen vervolgens zelf voor de verspreiding. 

Leden,
 
Op maandag 31 januari 2022 ontvingen we het droevige bericht dat ons lid Henry Pattipeilohy is overleden. 
Henry was al sinds 1988 lid van de vereniging en was naast sporter ook zeer actief als vrijwilliger. 
Wij zijn hem dankbaar voor zijn jarenlange inzet, enthousiasme en inspiratie voor de vereniging. 
 
Wij wensen zijn familie en vrienden veel sterkte toe in deze moeilijke tijd. 
 
Ter nagedachtenis aan Henry hebben David en Mary een in memoriam geschreven. De in memoriam vinden jullie hier:
 
Het bestuur
SV Veendam Atletiek

Tijdens de algemene ledenvergadering op 27 september 2021 is de nieuwe clubkleding gepresenteerd. Er is gekozen voor kleding van het merk Bioracer in een nieuw ontwerp. De clubkleding is te bestellen tot en met 7 november 2021 via de webshop.

Webshop
De volledige kledinglijn is te zien en te bestellen in de webshop van SV Veendam >> https://www.bioracer.be/nl/mybioracer/?r=MDF8gjffdS
Om toegang te krijgen tot de webshop moet je eerst een account aanmaken. Dit is heel eenvoudig, maar kom je er niet uit kijk dan in deze handleiding of vraag om hulp. Ook de betaling van de kleding verloopt via de webshop. De meest gebruikte methode is IDeal. Pas nadat de betaling is voldaan is de bestelling definitief.

Shirt KM

Kleding passen
Van maandag 25 oktober tot en met donderdag 28 oktober 2021 is het mogelijk om kleding te passen in Baan 7 tijdens de trainingsavonden. Maak hier gebruik van, zodat je de juiste maten bestelt. Lukt het niet om te passen dan vind je maattabellen in de webshop. Houd er rekening mee dat retourneren en ruilen niet mogelijk is.

Levertijd
Direct na sluiting van de webshop gaat de volledige bestelling in productie. Hierna duurt het ongeveer 8 weken voordat de kleding centraal geleverd wordt. Zodra de kleding geleverd is ontvangen jullie bericht.
Zodra er in de toekomst weer voldoende animo is om clubkleding te bestellen gaat de webshop weer opnieuw open.

 

Eind maart hebben we weer onze paaseitjes actie gehouden om de clubkas te spekken. Net als vorig jaar hadden we een sponsor voor de inkoop van de eitjes: Stichting Ouderen Activiteiten (STOA) uit Borger-Odoorn. De STOA heeft ons gesponsord omdat wij sport aanbieden voor een hele brede doelgroep. Dit past binnen hun visie waarin zij welzijn willen stimuleren.

De verkoop van de eitjes was een groot succes. Meer dan 70 kg eitjes zijn er door de leden verkocht! Dit heeft ons een mooi bedrag van € 719,25 voor de clubkas opgeleverd.

Aan de actie was ook een prijs verbonden. Degene die het meeste eitjes verkocht heeft zou een bioscoopbon voor twee personen winnen. Het was een spannende race, want er waren meerdere personen die behoorlijk wat zakjes eitjes hebben verkocht, maar uiteindelijk heeft Bas Jungman de bioscoopbon gewonnen. Bas, van harte gefeliciteerd met je prijs!

Dank aan alle verkopers en kopers van de paaseitjes.