Proeftraining

.....

Lidmaatschapskosten SV Veendam Atletiek 2024

Tabel invoegen

Familiekorting: SV Veendam Atletiek kent een familiekortingsregeling. Deze geldt voor leden tot 18 jaar. Voor het derde familielid bedraagt de korting op de verenigingscontributie 50%. Het vierde en volgende familielid betalen geen contributie.

Contributie Atletiekunie 2024

Alle leden van de SV Veendam Atletiek zijn automatisch lid van de Atletiekunie (AU) en betalen hiervoor een jaarlijkse contributie. Via dit lidmaatschap zijn alle leden van de vereniging (inclusief trainers) collectief verzekerd voor ongevallen- en aansprakelijkheid tijdens trainingen en andere verenigingsactiviteiten.

Wil je als wedstrijdatleet deelnemen aan officiële wedstrijden dan heb je een wedstrijdlicentie nodig. De Atletiekunie hanteert een leeftijdsindeling voor wedstrijdatleten. Kijk voor meer informatie op de website van de Atletiekunie. Jeugdleden worden bij SV Veendam Atletiek automatisch ingeschreven als wedstrijdatleet, zodat er ook laagdrempelig aan wedstrijden kan worden deelgenomen.

Tabel invoegen